Design,
který vítězí v regálech
Cif je známý a oblíbený brand, který jde s dobou a myslí na přírodu. Mnohé jeho produkty se mohou pyšnit větším podílem přírodních složek. Jde například o nové tablety a kapsle do myčky, které zamířily na český trh. Tato udržitelnější novinka, stejně jako další nové řady, si žádaly nový obalový design. A to byla výzva pro nás. Etikety jsme měli chystat pro Cif Complete Clean, Nature a Premium.
Obalový design je naše doména. Ovládáme ho opravdu dobře a můžeme těžit z nespočtu zkušeností. Design tu ale není jediná věc, nad kterou přemýšlíme. Často musíme udělat řadu kompromisů mezi tím, co bychom na etiketu rádi dali, a tím, co se na ni po dodržení všech přísných pravidel vejde. Produkty s logem Cif patří mezi ty hodně hlídané. Na obalech je většinou nutné uvést více jazykových mutací, ale i značení, která musí být v souladu s legislativou. Perfektní musí být také barevnost, protože etiket se tisknou statisíce a sebemenší chyba by znamenala nemalé náklady navíc.
Jakmile byly etikety odsouhlasené, mohli jsme se pustit do klíčového vizuálu a doprovodných grafik pro celou kampaň. A také do adaptace zahraničního TV spotu pro český trh. Našemu publiku jsme ho přizpůsobili pomocí voiceoveru a střihu. Naším úkolem bylo vhodně roztřídit jednotlivé řady výrobků: standardní a prémiové. Nosnou myšlenkou bylo dostat do povědomí zákazníků informaci, že 70 % ingrediencí je přírodního původu, a proto mají v regálech sáhnout právě po nových produktech Cif. Z výsledků kampaně víme, že se to podařilo na výbornou.
Pro rok 2021 jsme se ujali budování nového instagramového profilu značky Cif pro Česko a Slovensko. Dosáhli jsme s pomocí interaktivním formátů, zajímavých nabídek a se skromným rozpočtem základny sledujících nad 5 tisíc a oslovili přes 350 tisíc uživatelů. Řada lidí se pomocí komentářů zapojila do našich anket, diskuzí a soutěží. Prohloubili jsme jejich vztah s Cifem a pomohli představit nové produktové řady.
carymary@digicary.cz
721 011 847
Na Pernštýně 1, Praha 1