Coccolino

dlouhodobá široká spolupráce
s oblíbeným medvídkem

Coccolino

dlouhodobá široká spolupráce
s oblíbeným medvídkem

Měli jsme za úkol:

uvést na evropský trh nové prací gely a kapsle Coccolino Care
tvořit každoročně klíčové vizuály a grafické assety online i instore kampaní
adaptovat několik TV a video kampaní ze zahraničí
prohlubovat vztah s koncovými zákazníky prostřednictvím Instagramu a Facebooku
vyvinout od základu hlavní webovou stránku značky

Podařilo se nám:

propracovaným obalovým designem přispět k získání milionů spotřebitelů v pěti zemích
dodávat výstupy v rekordně krátkém čase při zachování vysoké kvality
jen pomocí jediného příspěvku jsme na Facebooku organicky (bez propagace) zasáhli 2,7 milionu lidí v Česku a na Slovensku
přivést s přiměřeným rozpočtem na nový instagramový profil během jednoho roku přes 10 000 sledujících

"Digičáry jsou pro mě prodlouženou pravou rukou tam, kde moje ať už časová nebo technická kapacita ztrácí dech. Nikdy mi neřekli ne, i když se jednalo o projekt zadaný na poslední chvíli, s minimem informací k briefu nebo o přesah nad rámec jejich standardní náplně. Pro jakýkoliv vizuál, přípravu eventu nebo i úpravu webu (graficky i technicky), týkajících se (nejen) Coccolino brandu, jsou pro mě Digičáry jasnou volbou."

Veronika Cesarová

Brand manager Coccolino

Pět let, pět zemí, tisíce e-mailů

Je to už pár let, co jsme se podíleli na vytvoření zcela nového sub-brandu Coccolino Care s novou řadou produktů přicházející na evropský trh. Tyto prostředky ocení především náročnější spotřebitelé, kterým záleží na tom, co se při praní děje s jejich dražším oblečením.

I když je Coccolino poměrně nová značka, u žen se brzy zařadila mezi lovebrandy. Roztomilého medvídka si ale podvědomě zamilujete, i když jste muž. Na kampaních pro Coccolino se od roku 2018 pravidelně podílíme dodnes a stále nás to baví.

Medvídek v obchodech, na internetu i v televizi

Každoročně se podílíme na přípravě řady online, TV či instore kampaní. To obnášelo nachystat všechny formáty pro on-line kampaň, postříhat TV spoty a bumpery, vytvořit plnohodnotný web, zajistit obsah na sociální sítě, vymyslet soutěže, vzít si na starost copywriting a další věci. Díky tomu se medvídek dostal do povědomí žen i mužů, kterým není jedno, jaký dopad bude mít praní na jejich oblíbené módní kousky.

Úspěch na sociálních sítích

Na sociálních sítích jsme s kampaněmi pro Coccolino zaznamenali hned několik úspěchů. Prvním z nich byla soutěž na Facebooku, kde se nám tehdy podařilo organicky oslovit kolem 2,7 mil. lidí v Česku a na Slovensku v rámci jednoho příspěvku. Podobně rozsáhlý úspěch se nám povedlo ještě několikrát zopakovat. Pozadu nezůstal ani Instagram. Tam jsme i s menším budgetem dokázali během jednoho roku přivést 10 000 sledujících.

Těšíme se na další zábavu s medvídkem Coccolino, kterou si jistě užijeme i v následujících letech.

Kontakt

carymary@digicary.cz
721 011 847
Na Pernštýně 1, Praha 1

Firemní údaje

Reklamní agentura DIGIČÁRY
Digital Focus s.r.o.
Španielova 1298/82, Praha 6
IČ: 06872450
DIČ: CZ06872450