Domestos

CGI guerilla
v centru Prahy

Měli jsme za úkol:

Upozornit na nový Domestos Power Foam (a jeho způsob použití vzhůru nohama)
Kreativně zasadit jeho nadrozměrnou lahev do známého prostředí
Natočit a digitálně upravit video pro digitální kampaň

Podařilo se nám:

Prosadit a vyrobit realisticky působící scénu
Získat 4x větší dokoukanost proti obyčejnému produktovému bumperu
Očarovat veřejnost na sítích

S agenturou Digičáry mám skvělé zkušenosti. Vážím si přátelského přístupu a oceňuji, že velmi rychle reagují a jsou flexibilní. Snaží se najít vždy to nejlepší řešení a je vidět, že na výsledcích jejich práce jim opravdu záleží.

Karin Lörincová

Brand manager Domestos

Ostatní tomu říkají "fake OOH"

„Digitálním efektům a CGI se věnujeme čím dál raději. Pomáhají nám například osvěžit naše TV reklamy. Letošní novinkou je vertikální formát pro social media, kterému u nás říkáme CGI guerilla“ vysvětluje Zbyšek Koubský, spoluzakladatel agentury Digičáry a VFX director.
 
Celý koncept připravil Koubský společně s creative directorem Janem Boušou. „Naším nejdůležitějším cílem byla maximální uvěřitelnost. Zamítli jsme proto příliš monstrózní pojetí a našli si svou zlatou střední cestu na hraně každodenní reality a do ní vložené pozoruhodné digitální iluze,“ vysvětluje Bouša. „Osobně nemám rád termín “fake OOH”, vzbuzuje dojem podvodu. CGI guerilla je naše vlastní označení, přijde mi pro tento formát přesnější,” doplňuje.
Principem formátu je zachytit přirozené venkovní prostředí, do kterého je zasazený výrazný, šokující předmět a s ním spojená akce. Oproti klasickému guerillovému marketingu je však tento předmět generován a prezentován pouze digitálně.

A jak že jsme to tvořili?

„S klientem jsme se shodli, že dává smysl využít místa, která jsou veřejně známá a zároveň špinavá. “Původně jsme přemýšleli o čištění nechvalně známého autobusového nádraží na Černém mostě. Nakonec jsme se po dohodě rozhodli pro naši druhou variantu: novoměstská náplavka pod Jiráskovým mostem, s výhledem na Hradčany,“ vypráví Bouša.
 
„Byly dvě možnosti, jak uchytit obří láhev. Buď by se pohybovala na kolečkách po kolejnici a někdo v reflexní vestě by ji tlačil, nebo bychom ji tahali za provaz. Nakonec jsme šli do první varianty. Pak už jsme se pustili do práce – vytvořili jsme 3D model obřího Domestosu, kolejnici, kolečka, a samozřejmě i samotné stříkání a pěnu,“ dodává Bouša.

Potom přišla data z kampaně...

Přestože naše video je výrazně delší, porazilo ve 100 % views (dokoukanost) obyčejný krátký reklamní bumper. Čtyřnásobně.

Firemní údaje

Reklamní agentura DIGIČÁRY
Digital Focus s.r.o.
Na Perštýně 1, Praha 1
IČ: 06872450
DIČ: CZ06872450