FitWin

Český fitness maraton
plný lákavých výher

Měli jsme za úkol:

vytvořit webové stránky od A do Z
propojit web s platební bránou
Zajistit každodenní obsah na sociální sítě
Reagovat na dotazy a zprávy soutěžících

Podařilo se nám:

Sestavit strategii pro sociální sítě
Změnit nefunkční platební bránu těsně před spuštěním soutěže
Spolupracovat se známými influencery
Seznámit české publikum s novým typem soutěže

Motivace na čtyřech kolech

Zatímco v lednu posilovny praskají ve švech a všichni se odhodlaně vrhají do plnění novoročních předsevzetí, o měsíc později začne prvotní nadšení opadávat. Právě proto společnost FitWin odstartovala začátkem února motivační fitness maraton. Přestože se jim podařilo sehnat hodnotné ceny včetně nového automobilu, iPhonů nebo značkových sluchátek, stáli před velikou výzvou. – Nejenže bylo potřeba dostat do povědomí novou značku FitWin, ale také vybudovat důvěru českého publika k úplně novému typu fitness soutěže.

Maraton doma i ve fitku

Na rozdíl od výzev pořádaných konkrétními fitness centry nebo sportovními kluby, není FitWin vázaný na žádné konkrétní místo. Každý, kdo si zakoupil startovné do soutěže, získal také podrobný fitness plán a jídelníček sestavený odborníky. Ke cvičení navíc nebylo potřeba žádné speciální nářadí ani pomůcky. Soutěžící mohli rozhýbat tělo kdekoli – doma, v posilovně a ti otužilejší také venku. Ať už se snažili zdravě zhubnout, zpevnit tělo nebo nabrat svaly, měli od začátku k dispozici vhodné cviky a jednoduché recepty na každý den. Motivací jim byly výhry a podpůrný obsah na sociálních sítích. Jak poctivě dodržovat plán a jídelníček, už záleželo na vůli a odhodlání každého z nich.

Trable těsně před startem

Vytvořit webové stránky propojené se soutěží, která probíhala na Instagramu, bylo samo o sobě náročné, a to jak technicky, tak obsahově. Museli jsme dbát na to, aby texty působily přátelsky, výstižně, ale zároveň důvěryhodně. Snažili jsme se vyvarovat balastu a zdlouhavým odstavcům. Přitom ale bylo potřeba zájemcům detailně a srozumitelně vysvětlit pravidla soutěže.  Obsah se podařilo vyladit poměrně rychle. Mnohem větší adrenalin představovalo zprovoznění platební brány. Platební partner, se kterým jsme sjednali spolupráci, na poslední chvíli odmítl služby zajišťovat. Den před spuštěním prodeje startovného jsme tedy museli začít hledat, zkoušet a testovat úplně od nuly. Pod šíleným časovým tlakem se nám nakonec podařilo najít a zprovoznit jinou platební bránu, která po celou dobu soutěže fungovala bez problémů.

Hvězdný start

Protože jsme věděli, že informace o této novince musíme včas dostat mezi velký počet lidí, rozhodli jsme se pro influencer marketing. Oslovili jsme takové, jejichž publikum odpovídalo naší cílové skupině toužící změnit životní styl a dostat se do formy. FitWin maraton tak na svém Instagramu propagovala například: modelka Simona Krainová a její sestra Yvona Maléřová Krainová, fitness trenérka a šampionka Veronika Zemanová, nutriční koučka Lucie Březinová a řada dalších. Obsah s námi sdílel také šampion IFBB Elite Pro Jirka Čermák nebo Maxim Shvetsov.

Jak to celé dopadlo

FitWin maraton probíhal od 3. 2. do 3. 3. 2023. Na začátku i na konci soutěže měli účastníci za úkol poslat nám svoji fotografii ve spodním prádle a držet přitom v ruce papír se jménem a datem, kdy byl snímek pořízen. Při porovnávání fotek před a po nás proměny soutěžících mile překvapily. I po předání výher nám stále chodí videa a fotky od těch, pro které FitWin maraton nebyl jen měsíční záležitostí, ale impuls k dlouhodobé změně životního stylu.

Kontakt

carymary@digicary.cz
721 011 847
Na Pernštýně 1, Praha 1

Firemní údaje

Reklamní agentura DIGIČÁRY
Digital Focus s.r.o.
Španielova 1298/82, Praha 6
IČ: 06872450
DIČ: CZ06872450