dlouhodobá široká spolupráce
s oblíbeným medvídkem
Jak banda digičarodějů
porazila zavedené agentury?
Oživit komunikaci brandu, o kterém 10 let nebylo pořádně slyšet
Digičáry jsou velmi flexibilní. Nebojí se inovátorských řešení a dokážou rychle zareagovat, když je potřeba. Těžkosti jsou součástí projektů, důležité však je, že Digičáry jdou pro nejlepší výsledek a jsou schopni tomu přizpůsobit okolní prostředí.
Kateřina Torová
Category Brand Building Manager Knorr & Hellmann's Variety Sauces CZ/SK
Dynamický spot s ikonickou „hlavou v rýži“ byl doslova našlapaný digitálními efekty. Množství akce nám pomohlo upoutat a udržet pozornost. Druhý spot byl orientovaný na pohodové rodinné prostředí a zábavně komunikoval benefity produktu.
Nezvolili jsme si tedy vůbec jednoduchou cestu. Nejnáročnější natáčení, které jsme kdy organizovali. Dvacetihodinový maraton, dvě reklamy za jeden den, dvě děti na place a náročné slow-motion záběry nám nejednou pořádně zavařily. Přesto jsme se nevzdali a od páté ranní vydržel náš třicetičlenný štáb až do konce. Do jedné ráno.
Když se reklama dostala ven, začaly přicházet první ohlasy. V testování Kantaru získala nejvyšší možné hodnocení „Outstanding“. Následně jsme vyhráli Reklamní katovnu na Mediáři s rekordním odborným hodnocením 72 %. Ke dni této case study jsme napočítali celkem 935 hodnocených kampaní v historii Katovny, ta naše zaujala 25. místo. Patří tedy mezi 3 % nejlepších. A tak pár digičarodějů porazilo tradiční zavedené agentury. Žádná reklama Unileveru v historii Mediáře totiž nezískala vyšší skóre.
Kampaň měla okamžitý dopad na obchodní výsledky. Meziročně vzrostly tržby Bohatého bujónu 10,7× více než průměr bujónového trhu! Tržní podíl Knorru v segmentu se zvýšil o 1,38 procentního bodu.
Naše ikonická „hlava v rýži“ obletěla marketingové portály a získala si pozornost reklamních profesionálů. O několik měsíců později jsme si všimli podobných konceptů – hlavy v krabici od pizzy v reklamě známého kuchaře nebo hlavy ve stolech v kampani jednoho velkého pivovaru. Náhoda, nebo inspirace?