Úklid přírody ve jménu
legendárního lovebrandu
"S Digičárami jsme měli možnost spolupracovat na větším projektu v rámci brandu zmrzlina Míša, kdy jsme vytvářeli celorepublikovou aktivaci. Navzdory náročným podmínkám a nedostatku času projekt nakonec dopadl skvěle a za spolupráci děkujeme."
Pavlína Bursová
zmrzlina Míša, Category Manager
Když jsme spolupráci řešili, tak nás potěšilo, že si značka uvědomuje svoji společenskou odpovědnost a má snahu měnit svět k lepšímu. Společně s dalšími agenturami a se zástupci značky jsme dali hlavy dohromady a vznikl dnes už úspěšný koncept O kousek lepší Česko a Slovensko, který měl vyzvat spotřebitele k úklidu přírody a k soutěžení o zajímavé ceny. Oblíbená zmrzlina pak hrála roli odměny po odvedené práci.
V roce 2019 se úklidu lesů zúčastnily desítky tisíc lidí. Sběrači pohozených odpadků se zároveň zapojili do soutěže, kterou pro ně Míša vymyslel. Probíhala jak v České republice, tak i na sousedním Slovensku. Ruku k dílu přidali také ambasadoři tohoto projektu z řad známých influencerů. Naším úkolem bylo spolupracovat na mechanice celé této brand aktivace a následně vytvořit web, který bude zaznamenávat všechny tyto aktivity v rámci obou zemí.
Na začátku jsme dostali zadání na vytvoření poměrně složitého webu. Ten měl obsahovat mechaniku soutěže spojenou s myšlenkou kampaně. Díky systému, který se nám podařilo na webu vytvořit, vznikla také interaktivní mapa. Díky ní mohla široká veřejnost vidět, které části České republiky a Slovenska se podařilo uklidit od pohozených odpadků. Postupem času se z toho vyklubala ještě intenzivnější spolupráce. Podíleli jsme se na částečném zajištění PR ve formě tiskové zprávy, ale hlavně jsme měli příležitost sehnat partnery pro tento výjimečný projekt.
Spolupráce se zmrzlinou Míša si velmi vážíme a děkujeme za to, že jsme mohli být součástí něčeho tak hodnotného. Význam kampaně potvrzuje i fakt, že v současnosti pokračuje sázením stromů, aby značka vrátila do přírody to, co si z ní bere na dřívka oblíbených nanuků.
Klienta jsme také podpořili v kampani ke startu nové řady Míša Protein. Legendární zmrzlina se poprvé dostala do kelímku bez kakaové či jiné polevy a nabízí zvýšený podíl bílkovin. Produkt je vhodný jako příjemná tvarohová svačina i pro sportovce.
Realizace probíhala ve velmi krátkých termínech, nahrazovali jsme totiž původně sjednané partnerství, které klientovi selhalo. Pracovali jsme na strategii, postplanu a copywritignu pro sociální sítě, stimulovali jsme uživatelsky generovaný obsah a pomohli upozornit na nový produkt stávající fanoušky zmrzliny Míša.
carymary@digicary.cz
721 011 847
Na Pernštýně 1, Praha 1