Coccolino

dlouhodobá široká spolupráce
s oblíbeným medvídkem

Savo

Jak ukázat velké změny
zavedené značky?

Měli jsme za úkol:

ukázat Česku a Slovensku, že se Savo mění

vyčarovat 360° kampaně k moderním produktovým řadám (televizní reklamy, instore, outdoor, grafika, web, sociální sítě)
roztlačit novou řadu Botanitech s čisticí složkou na 100% přírodní bázi (digitální efekty, microsite, obalový design)

Podařilo se nám:

vyrobit během tří let pět unikátních spotů pro miliony diváků ve dvou zemích
připravit natáčení TV reklamy jen za šest týdnů (casting, lokace, štáb, smlouvy...)
oslovit naším obalovým designem stovky tisíc zákazníků v obchodech
opakovaně ukočírovat desítky lidí na place, včetně účinkujícího dítěte a zvířete

Nevyšlo nám:

udržet si před natáčením dostatek času na spánek

"Full service. Takto bych nazval spolupráci s agenturou DIGIČÁRY. Od přípravy designu novinky od samého začátku, přes zajištění makety produktu do 24h až po natočení televizního spotu. Na agenturu DIGIČÁRY a její flexibilitu jsem se mohl vždy spolehnout, a i přes časté šibeniční termíny jsem slyšel místo výmluv jen návrhy řešení.❤️"

Tomáš Hovorka

Category manager HOME & HYGIENE CZSK Unilever

Účinná dezinfekce začala vonět

Savo zakořenilo v československých myslích jako spolehlivý čistič doprovázený známým chlorovým odérem. Existuje už padesát let a poslední dobou prošlo zásadním vývojem. Nová generace výrobků značky Savo totiž čistí stejně spolehlivě i bez chloru, který nahradila krásná vůně. Zvlášť příjemně překvapí nové Savo na praní. Jak ale tyto pozitivní novinky konzervativním spotřebitelům správně odkomunikovat? K tomu už bylo třeba použít trochu našeho čarování.

Začalo to velkou výzvou pro mladou agenturu

Zkraje roku 2019 jsme pro Savo začali tvořit pravidelnou facebookovou komunikaci. Zapojili jsme řadu interaktivních formátů a pomohli značce prohloubit vztah se svými zákazníky. Vytvořili jsme také kompletní obalový design nové produktové řady Savo na praní.

Díky úspěšné spolupráci jsme se následně rozhodli přijmout velkou výzvu. Bylo jaro 2020, na celý svět dopadaly přísné covidové restrikce a naše agentura existovala teprve dva roky. Savo hledalo v této náročné době plné nejistot spolehlivého a flexibilního partnera pro realizaci dvou originálních televizních spotů a celé související 360° kampaně dle kreativního konceptu jiné agentury. Hotovo muselo být do měsíce.

Abychom se kvalitního výsledku dobrali, museli jsme se prokousat spoustou nových problémů. Nakonec nás však potěšilo, že po startu kampaně klient zaznamenal výrazný nárůst prodejů komunikovaných produktů, který předčil výsledky předchozích kampaní.

Ještě dál od chloru - Savo s přírodní složkou

V roce 2022 jsme pro klienta vyprodukovali novou verzi našeho televizního spotu a přehlednou webovou stránku. Cílem bylo představit novou řadu Savo Botanitech s čisticí složkou na 100% přírodní bázi.


Vsadili jsme na naše zkušenosti v oblasti kouzelní digitálních efektů a 3D animací. Pro zdůraznění přírodnějších složek produktů jsme zvolili létající kvítky a kvetoucí rostliny v dynamických záběrech. Také jsme vytvořili 3D animaci molekuly symbolizující čisticí účinky. Původní TV spot jsme jinak postříhali a nahráli nový voiceover. Zní to jednoduše, ale vyměnit produkty v pohyblivých scénách vyžadovalo trochu naší magie.

Padesát let značky, padesát lidí na place

Dosavadním vrcholem naší dlouholeté spolupráce se značkou Savo se stalo druhé velké natáčení nové generace televizních reklam v roce 2023. Spoty na podporu čisticích sprejů a pracích prostředků kombinovaly to nejlepší z našich kouzelnických dovedností. 

Pečlivě zvolená lokalita, spousta rekvizit a techniky. Dva dospělí herci, jeden dětský a jeden zvířecí. Ještě propracovanější digitální efekty s čarovným nábojem. Perfektní organizace a koordinace padesátičlenného týmu. Vše pod časovým tlakem –⁠ na přípravu jsme dostali jen šest týdnů, na natáčení jeden den. Prostor pro chyby byl minimální.

Patnáct hodin natáčení včetně focení osmi vizuálů, 21 finálních záběrů, a jen šest týdnů na postprodukci včetně schvalování. Výsledkem jsou čtyři vysílací verze reklamy pro dvě země.

Tím ale naše práce neskončila. Připravili jsme také sadu klíčových vizuálů a kampaňových grafických assetů na míru řadě umístění v onlinu, obchodech či outdooru.

Kontakt

carymary@digicary.cz
721 011 847
Na Pernštýně 1, Praha 1

Firemní údaje

Reklamní agentura DIGIČÁRY
Digital Focus s.r.o.
Španielova 1298/82, Praha 6
IČ: 06872450
DIČ: CZ06872450