The Rums

Elegantní prostředí
pro investiční alkohol

Měli jsme za úkol:

Proměnit největší český aukční portál se vzácnými rumy a prémiovými destiláty
Připravit novou vizuální identitu reflektující luxusní segment
Navrhnout zlepšení uživatelského komfortu při užívání webu

Podařilo se nám:

Nad rámec poptávky aktivně přesvědčit klienta ke změně loga
Dotáhnout celý projekt do měsíce a stihnout spuštění před novou aukcí

Vytěžit maximální výsledek z minimálního rozpočtu

Nevyšlo nám:

najít si čas na oslavu s 23letou Caroni Guyanou

"Děkujeme společnosti Digičáry a zejména jejímu majiteli Vítkovi Koubskému za neocenitelnou pomoc při redesignu našeho aukčního portálu Rums.cz. Chtěl bych zdůraznit jejich vynikající agilitu, profesionální přístup a schopnost dosáhnout stanovených cílů. Jejich zapojení do projektu bylo mimořádně přínosné nejen díky naplnění našeho zadání, ale také díky přínosu vlastních myšlenek a inovativních vylepšení. S dalším projektem se na ně určitě obrátíme."

Petr Švadlenka

spolumajitel Rums.cz

Rums.cz je dynamicky rostoucí startup, který od roku 2021 tvoří největší on-line aukci rumů v ČR. Dokonce patří mezi největší na světě. Rozhodl se zaplnit prostor v rámci nového trendu nahlížení na prémiové rumy jako na investiční komoditu. Ta se nyní v běžném měřítku zařadila vedle dalších druhů investičního alkoholu, jako whiskey či koňak.

Propojuje vlastníky cenných rumových kousků s novými zájemci. Jednou měsíčně spouští velkou týdenní aukci všech aktuálně nabízených exemplářů. O ty se obvykle hlásí desítky až stovky zájemců, kteří takto celkem průměrně každý měsíc investují 1 milion korun.

Klient se na nás obrátil se skromným budgetem a potřebou osvěžit své webové stránky. Připravili jsme v těchto úzkých finančních i technických mantinelech co nejlepší prémiové vizuální řešení a zajistili pohotovou migraci dat v krátkém období mezi dvěma aukcemi.

Aby naše práce mohla skutečně vyniknout, přesvědčili jsme klienta v průběhu zakázky z vlastní iniciativy také k inovaci loga a vizuální identity. To sice vedlo k navýšení rozpočtu, investice se však nepochybně vyplatila a brand se z původní podoby posunul zas o kus dál. To potvrzují i skvělé prvotní ohlasy od stálých uživatelů webu.

Kontakt

carymary@digicary.cz
721 011 847
Na Pernštýně 1, Praha 1

Firemní údaje

Reklamní agentura DIGIČÁRY
Digital Focus s.r.o.
Španielova 1298/82, Praha 6
IČ: 06872450
DIČ: CZ06872450