Unilever Food Solutions

Jak úspěšně
inspirovat šéfkuchaře

Měli jsme za úkol:

Propojovat české a slovenské šéfkuchaře pomocí Facebooku a e-mailů
Správně zacílit naši komunikaci vytrvalou optimalizací a testováním
Prokousat se nastavením automatizovaných kampaní
Vyškolit šéfkuchaře v tvorbě jejich vlastních profilů na Instagramu

Podařilo se nám:

Odbavit už přes 500 příspěvků a 30 newsletterů
Sklidit kolem 3 milionů zobrazení a přes 150 tisíc kliknutí
Zlepšit cílení, aby se obsah dostával skutečně ke gastro profesionálům za co nejlepší cenu
Přivést a udržet přes 1000 nových sledujících

"S ag. Digičáry spolupracujeme již několik let a společně  úspěšně tvoříme content strategii a komunikaci na sociálních sítích  společně s direct marketingovými aktivitami pro Unilever Food Solutions. Tým agentury je profesionální, rychle reaguje a spolupracuje, což se se pozitivně projevuje na efektivním a příjemném pracovním vztahu 😊."

Barbora Harakaly

Unilever Food Solutions Česká republika

Podpora. Inspirace. Růst.

Unilever Food Solutions v Česku a na Slovensku se věnuje B2B distribuci výrobků značek Knorr Professional, Hellmann’s a The Vegetarian Butcher. Všechny jsou speciálně upraveny pro potřeby profesionálních gastronomických provozů - restaurací, jídelen, hotelů, stánků s občerstvením a dalších zařízení.

Hlavním posláním klienta je nabízet šéfkuchařům podporu v růstu, praktickou inspiraci a motivaci k inovacím. Vytváří a sestavuje proto řadu hodnotného obsahu: recepty, trendy, videolekce, tipy a triky. Upoutat pozornost vytížených kuchařů a najít vhodné způsoby, jak je efektivně oslovit s minimálním mediálním rozpočtem – to už je nelehký úkol, kterého jsme se ujali.

Hledá se: šéfkuchař. Místo: sociální sítě

Nejtvrdším oříškem při šíření inspirativního obsahu UFS se stalo správné zacílení. Příspěvky a jejich propagaci je potřeba optimalizovat tak, aby oslovovaly primárně profesionální kuchaře, nikoliv ty amatérské. Výrobky UFS jsou totiž pouze ve velkoobchodní distribuci.

Zvolili jsme ke komunikaci přátelský a neformální styl; restauračním pracovníkům na sítích i v e-mailech tykáme a přistupujeme k nim jako ke členům námi budované kuchařské komunity. Upoutávky na obsah formulujeme tak, aby bylo zjevné, že cílí na gastro segment.

V průběhu dosud tříleté spolupráce jsme vedle contentu (od roku 2020) převzali také mediální služby (od roku 2022). Přes širší cílení podle zájmů, které nám v plnění našich požadavků nabízelo omezené možnosti, jsme postupně přešli na efektivnější targeting s pomocí umělé inteligence, která vyhledává podobnosti mezi stávajícími aktivními adresáty a těmi potenciálními.

Praktické newslettery a automatizované kampaně

Od ledna 2022 jsme ke své agendě pro Česko i Slovensko přibrali také pravidelný e-mail marketing. Pohybujeme se v pevně vymezených mantinelech klienta, daných mezinárodními požadavky. Dohlížíme na plnění nastavených KPIs, dodáváme přesnou obsahovou náplň zadanému tématickému rámci, A/B testujeme poutavé předměty e-mailů, sestavujeme atraktivní grafické bannery. Výkonnost a růst komunikace s klientem pololetně vyhodnocujeme na mezinárodní online schůzce v angličtině.

Opakovaně poskytujeme klientovi podporu při nastavování logických návazností jeho automatizovaných kampaní. Učíme se pohybovat v klientově CRM systému, zapojujeme se do komunikace s podporou, společně řešíme nastalé komplikace a nacházíme příležitosti k dalším optimalizacím.

Kontakt

carymary@digicary.cz
721 011 847
Na Pernštýně 1, Praha 1

Firemní údaje

Reklamní agentura DIGIČÁRY
Digital Focus s.r.o.
Španielova 1298/82, Praha 6
IČ: 06872450
DIČ: CZ06872450